11 Temmuz 2013 Perşembe

En sevdiğim Beatles Fotosu

Bir çok Beatles fotosunu incelemişimdir. Hatta çok geniş çapta bir kolleksiyonum var. Ufak yaşlarımdan beri biriktirim bu fotoları. Akranları gazozo kapağ koleksiyonları yaparkende ben Beatles kolleksiyonu yapıyordum. Düşünü artık ne kadar çok sevdiğimi...

Hatta hiç pul kolleksiyonu falan da yapmamışımdır. Beatles kolleksiyonu beni diğer kolleksiyon hobisine araç olabilecek toplama, toparlama ve biriktirme fillerinden mahrum bıraktı. Sadece Beatles ile ilgili, alakalı ne var ne yok herşeyi toplama bana daha anlamlı, herşeyden önemlisi daha anlamlı geliyordu.



İşte dedim ya Beatles fotoğraflarını toplar dururum diye... Size bu yazıda benim hoşma giden en güzel Beatles fotoğrafını paylaşacağım. Tabii ki bir sürü foto vardır, çok güzel olan. Ama benc e bu fotoğraf araların en güzeki. Bu fotoğrafı ilk görüşümde, bundan taa 5-10 sene sonra bile çok seveceğimi anlamıştım. O kadar çok birbirimize kaynaştıkki. Biliyoum şimdi deli falan diyeceksiniz bana ama napiyim çok bir fotoğraf.

Popüler olmuş çocuklar, artık popüleriten sıkıldıklarını belli ediyorlar. Biz artık ergen kızlara çalmak istemiyoruz diyorlar. Gözlerinden okunabilen o kadar çok şey var ki... Özellikle bu fotoğraf Ringo Starr'ın gözlerine dalıp dalıp gidiyorum. Beni benden alıyor.

Not: Gey değilim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder