24 Haziran 2013 Pazartesi

Paul McCartney kendi ölümüne ne diyor?

Bir önceki postumda Paul McCartney öldü mü ölmedi olayına açıklık getirmek istemiştim. Net olsun, açıklıyorum, Paul McCartney ölmedi ;)

Şimdi olayın Paul açısından durumuna biraz değinirsek, o tarihten sonra herkes kendisine bir değişik bakmaya başlamış. Yani her bakan bir daha bakıyormuş, yahu bu adam öldü mü yoksa ölmedi mi? Şöyle bir süzüyormuş. Düşünseniz adamın piskolojisi. Karşınızaki sizi suçlarmışsacasına bakıyor, süzüyor. Trip atıyor. Bu en değilsin diyor, sen onun yerine geçtin falan diyor. Cidden çok kötü bir durum. Açıkcası yerinde olmayı hiç istemezdim. Çünkü işin bir piskoloji tarafı var. Adam kafa Allah muhafaza gider yani anında. Herkes kaldıramaz. Hele o kadar şöhret birisinin bu olayı kaldırabilmesi cidden karakter anlamında da çok olgun olması gerektiğine inanıyorum.

Herneyse bakalım Paul kedni ölümüne nediyor. Alttaki USA'de yayınlanan bir şov programında bu konuda neler düşündüğünü, o gün neden çıplak ayakla o pozu verdiğini falan açıklamış. Sizi video ile başbaşa bırakıyorum. Selamlar, sevgilier, Beatles'lı günlerde dilerim ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder